Palvelut ja asiakastuki
Buildien Tuotepalvelut-tiimi tuo alan parhaimmat työmaiden dokumentointikäytännöt suoraan asiakkaiden käyttöön koulutusten ja asiakastuen kautta.

Asiakastuki
Buildie ei ole pelkkä työmaiden dokumentointityökalu, sillä palveluun kuuluu myös valmiin ja toimivaksi todetun toimintamallin tarjoaminen asiakkaan käyttöön. Buildien Tuotepalvelut-tiimi kerää ja tuottaa alan parhaimmat työmaiden dokumentointikäytännöt tiiviin asiakasyhteistyön ja aktiivisen infra-alan tutkimisen avulla. He tuovat parhaat opit suoraan kaikkien asiakkaiden käyttöön.
Tavoitteena on auttaa asiakasta ymmärtämään ja valjastamaan Buildie parhaimmalla tavalla käyttöön omassa toimintaympäristössä ensiluokkaisten koulutus- ja tukipalveluiden avulla.
Buildie-tuki
Buildies support
Målet med supporten är att användaren ska få hjälp omedelbart via vald supportkanal och snabbt kunna återgå till sitt arbete.
Dessutom kontaktar våra serviceexperter proaktivt våra kunder för att höra hur Buildie används och hur vi kan ytterligare optimera dess användning. Även denna proaktiva support är kostnadsfri för kunderna.
Buildie-tuen yhteystiedot:

Onnistunut käyttöönotto
Framgångsrik implementering
Förutom att vi erbjuder branschens bästa dokumentationspraxis för arbetsplatser, har vi även en beprövad modell för en framgångsrik implementering. Genom att följa vår implementeringsprocess kommer ni igång med arbetsplatsdokumentationen på ett smidigt sätt och drar nytta av fördelarna från dag ett. Ni behöver alltså inte oroa er för hur ni ska börja.
Vi erbjuder en mall för en lyckad implementering, men framgången förutsätter alltid att kunden är engagerad i de förändringar som det nya verktyget och arbetsmodellen innebär. Vi är med er som stöd och hjälp genom förändringsprocessen.
Buildien koulutukset
Buildies utbildningar
En utbildning ingår i Buildies tjänst under implementeringsfasen, men kunden kan även köpa tilläggstjänster efter implementeringen. Ytterligare utbildning kan vara till nytta om ni expanderar användningen av Buildie, vill införa en ny arbetsmodell eller om nya personer har anslutit sig till teamet som använder Buildie. Ni kan diskutera och utvärdera era utbildningsbehov tillsammans med vårt säljteam och produkttjänster.
Vi erbjuder utbildningar både på plats och på distans, och deltagarna får alltid möjlighet att praktiskt använda produkten under utbildningen. För utbildningstillfällen skapar vi alltid en så realistisk Buildie-miljö som möjligt ur kundens perspektiv, vilket gör det enkelt att fortsätta använda verktyget efter utbildningen.
Kiinnostaako lisäkoulutus?
Är du intresserad av ytterligare utbildning för Buildie?
Ytterligare utbildning kan vara till nytta om ni expanderar användningen av Buildie, vill implementera en ny arbetsmodell eller om nya personer har börjat använda Buildie-tjänsten. Du kan diskutera behovet av utbildning med din Buildie-kontaktperson eller genom att skicka en förfrågan via formuläret som finns bakom länken.
