Välkommen!

Tjänster och kundsupport

Buildies produktserviceteam förser kunderna med branschens bästa dokumentationspraxis direkt via utbildning och support.

 

Kundsupport

Buildie är mer än ett dokumentationsverktyg för byggarbetsplatser – det är en tjänst som inkluderar en beprövad verksamhetsmodell som stöd för kundens arbete. Vårt produktserviceteam samlar och utvecklar branschens bästa dokumentationspraxis genom nära kundsamarbete och aktiv branschbevakning. Dessa bästa metoder erbjuds samtliga kunder.

Målet är att hjälpa kunden förstå och utnyttja Buildie på bästa möjliga sätt i sin egen verksamhetsmiljö, med hjälp av förstklassiga utbildnings- och stödtjänster.

Supportnöjdhet
0 /5
Utbildningsnöjdhet
0 /5

Buildie support

Vår kundsupport är tillgänglig på vardagar kl. 9–16, kostnadsfritt och på finska – via telefon, chatt eller e-post. Målet är att användaren snabbt får hjälp via sin valda kanal och kan fortsätta arbetet utan dröjsmål.

Våra servicespecialister kontaktar även proaktivt kunder för att höra hur Buildie används och hur nyttan kan maximeras. Denna proaktiva support är även den kostnadsfri.

Kontaktuppgifter till Buildies support:
support@buildie.se

Framgångsrik implementering

Vi erbjuder inte bara branschens bästa dokumentationspraxis, utan även en fungerande modell för lyckad implementering. Med hjälp av vår implementeringsprocess kommer ni snabbt igång med dokumentationen – och ni får nytta av Buildie direkt från start. Ni behöver alltså inte fundera över hur ni ska börja.

Vi tillhandahåller mallen för en lyckad implementering, men för att lyckas krävs alltid att kunden engagerar sig i förändringen som ett nytt verktyg och en ny verksamhetsmodell medför. Vi finns där som stöd i förändringen.

Buildie utbildningar

Buildies tjänst inkluderar utbildning i implementeringsfasen, men kunden kan också köpa tilläggsutbildningar efter implementeringen. Ni kan diskutera och bedöma utbildningsbehovet tillsammans med vår försäljning eller produktserviceteam.

Vi utbildar både på plats och på distans. Deltagarna får alltid själva använda produkten under utbildningstillfället. Vi bygger upp en realistisk Buildie-miljö utifrån kundens perspektiv, vilket gör det enkelt att fortsätta använda tjänsten efter utbildningen.

Intresserad av tilläggsutbildning?

Tilläggsutbildning är nyttigt om ni planerar att utöka användningen av Buildie, implementera en ny verksamhetsmodell eller har nya personer som ska använda Buildie. Du kan diskutera behovet av utbildning med din kontaktperson på Buildie eller skicka en förfrågan via formuläret bakom länken.