Technical Support Coordinator
Oletko ongelmanratkaisija, joka nauttii asiakkaiden auttamisesta? Haluaisitko päästä ratkomaan teknisiä haasteita, tukemaan asiakkaita tuotteen käytössä ja toteuttamaan heidän toiveitaan käyttöympäristössään?
Buildien Customer Success -tiimi etsii joukkoonsa asiakaspalveluhenkistä ja ratkaisukeskeistä Technical Support Coordinatoria, jolle jokainen tukipyyntö on tilaisuus loistaa!
Buildie yrityksenä
Roolisi
Technical Support Coordinatorina olet tärkeä osa energistä tiimiämme, jolle erinomainen asiakaskokemus on kaiken keskiössä. Tärkein tehtävämme on yhdistää asiakkaiden ostopäätöksen taustalla olevat tarpeet ja odotukset siihen arvoon ja konkreettisiin lopputuloksiin, jotka he saavuttavat Buildien avulla. Tässä roolissa olet Buildien erinomaisen asiakaskokemuksen ytimessä, kääntäen asiakkaiden kohtaamat haasteet nopean ja asiantuntevan tuen avulla positiivisiksi kokemuksiksi, jotka vahvistavat asiakassuhdetta entisestään.
Keskeiset vastuut
- Tekninen asiakastukiRatkaiset asiakkaiden teknisiä ongelmia ja muita tukipyyntöjä nopeasti sekä asiantuntevasti. Vastaat Buildien asiakastuesta puhelimitse ja chatin kautta arkisin klo 9–16. Välillä linjat ovat hiljaisia, toisinaan sinua tarvitaan muutaman kerran päivässä.
- Asiakastoiveiden toteuttaminen:Toteutat asiakkaille räätälöityjä raportteja ja konfiguroit käyttöympäristöjä heidän tarpeidensa mukaisesti. Autat myös käyttäjien hallinnassa ja muissa pienissä, mutta merkittävissä tukipyyntötehtävissä.
- Dokumentaation ylläpito:Päivität teknistä dokumentaatiota, kuten käyttöohjeita ja ongelmanratkaisuohjeita, jotta tieto on aina ajan tasalla ja helposti saatavilla asiakkaille ja tiimille.
- Laatudatan ylläpito:Teet tiivistä yhteistyötä tuotehallinnan ja tuotekehityksen kanssa, jotta asiakkaiden palautteet ja toiveet huomioidaan Buildien kehitystyössä. Varmistat että tukipyynnöistä tuotettu data on laadukasta ja kiteyttää oleellisen.
- Toiminnan kehittäminen:Osallistut aktiivisesti tiimin sisäisiin kehitysprojekteihin ja tuot omat ideasi esiin toimintatapojemme parantamiseksi. Varmistamme yhdessä, että tiimimme toiminta ja käyttämämme järjestelmät kehittyvät jatkuvasti vastaamaan tulevaisuuden tarpeita.
Olet etsimämme henkilö, jos:
- Sinulla on asiakaslähtöinen asenne ja olet aidosti kiinnostunut auttamaan asiakkaita.
- Sinulla on kokemusta teknisestä tuesta tai asiakaspalvelusta SaaS-ympäristössä.
- Työskentelytapasi on tarkka ja järjestelmällinen, ja osaat priorisoida tehtävät tehokkaasti niiden ajallisen kriittisyyden mukaan.
- Olet erinomainen ongelmanratkaisija ja sinulla on hyvä tekninen ymmärrys.
- Olet taitava kommunikoimaan tekniset asiat selkeästi eri kohderyhmille ja sinulla on hyvä ymmärrys siitä, millaiset käyttöohjeet auttavat hyödyntämään tuotetta tehokkaasti.
- Puhut ja kirjoitat sujuvasti suomea ja englantia; ruotsin osaaminen olisi iso plussa.
- Kokemus infra-alasta ja/tai rakentamisesta katsotaan eduksi
Tehtävässä onnistumisen mittarit:
- Ticket Resolution Time (RT): Kuinka nopeasti ratkaiset asiakkaiden tekniset kysymykset ja tukipyynnöt.
- First Response Time (FRT): Kuinka nopeasti vastaat asiakkaiden yhteydenottoihin.
- Customer Satisfaction (CSAT): Asiakkaiden tyytyväisyys Buildien tekniseen tukeen.
- Raporttien tarkkuus ja laatu: Asiakaskohtaisten raporttien ja konfiguraatioiden osuvuus asiakkaan tarpeisiin.
Miksi valita Buildie?
Tarjoamme sinulle kattavan perehdytyksen työnkuvaan ja Buildie –sovellukseen. Tulet osaksi tiimiä, jossa prosessien kehittäminen ja yhdessä tekeminen ovat keskiössä, vaikka omat työpäiväsi pääset itse rakentamaan.
- Mahdollisuuden työskennellä osana innovatiivista ja kasvavaa yritystä, jonka missiona on ratkaista rakentamisen laatuongelma.
- Mahdollisuuden kehittää omaa rooliasi ja olla mukana alan kehityksessä.
- Modernit toimistotilat Tampereen Finlaysonissa ja laadukkaan työvälineet.
- Kattavat työsuhde-edut, jotka tukevat työssä menestymistäsi kuten työterveys ja vapaa-ajan tapaturmavakuutus, liikunta- ja kulttuurietu, lounasetu, kuntosalin käyttöoikeus ja liukuva työaika.
- Huiput työkaverit ja energisen tiimihengen, jossa tehdään töitä yhteisten tavoitteiden eteen. Kurkkaa tulevat kollegasi: https://www.buildie.fi/yritys/yhteystiedot/
- Palvelevan esihenkilön Sinin, joka todella auttaa sinua onnistumaan työssäsi. Verkostoitu Sinin kanssa: https://www.linkedin.com/in/sini-myllykoski-the-key-player
- Kiinteän kuukausipalkan kokemukseesi ja osaamiseesi perustuen