Customer Support Specialist – Asiakaslähtöinen asiantuntija

Etsimme Buildieen asiakasrajapinnassa viihtyvää ja intohimoista Customer Support Specialistia! 

Olemme vakavarainen kasvuyhtiö vahvalla kansainvälisellä fokuksella. Buildien missio on parantaa infrarakentamisen laatua. Tuotteemme on markkinoiden helppokäyttöisin ja kattavin sovellus infrarakentamisen laadunhallintaan. Tämän puolesta hyvin korkea asiakaspysyvyys, joka on 98 %. Tavoitteenamme on viedä Buildie kansainvälisille markkinoille sekä kasvaa yli satahenkiseksi yritykseksi vuoteen 2025 mennessä. Hyppäämällä nyt mukaan, pääset vaikuttamaan suoraan positiosi ja  urapolkusi kehittymiseen. Meillä saat vastuuta, luvan kokeilla asioita ja epäonnistua sekä tavoitteellisia työkavereita. Tuotekehityksemme ideologia on kehittää aina muita ratkaisuja parempia ominaisuuksia asiakkaillemme. Liity osaksi Buildien kasvutarinaa!

Buildie - Tuotepalvelutiimi

Tule Customer Support Specialistiksi Buildieen

Buildien Tuotepalvelut-tiimi tuo toimialan parhaat dokumentointikäytännöt suoraan asiakkaiden käyttöön koulutusten ja asiakastuen kautta. Koulutus- ja tukitoiminnan asiakastyytyväisyytemme on huippuluokkaa. Toimit tärkeässä roolissa B2B-asiakasrajapinnassa, jossa tehtävänäsi on tukea asiakkaitamme tuotteen käytössä sekä tarjota välitöntä apua ongelmatilanteissa. Osallistut koulutustoimintaan ja olet mukana rakentamassa uusia toimintamalleja sekä varmistamassa korkeaa asiakastyytyväisyyttä. Olet keskeisessä roolissa mahdollistamassa Buildien laajentumista ruotsinkielisiin asiakkaisiin kotimaassa ja avatessamme jatkossa Ruotsin markkinoita. Tässä roolissa on kaikki edellytykset kehittyä vahvuuksiesi mukaan avainpositioon organisaation sisälle!

Tehtävänkuvasi

  • Tuet ja kehität asiakkaidemme Buildien käyttöä teknisen tuen ja koulutusten muodossa
  • Kehität tuotteen käyttöön liittyviä toimintamalleja yhdessä asiakkaidemme sekä oman tiimisi kanssa
  • Tunnistat tuotekehitystarpeita asiakaslähtöisesti ja osallistut bugiraportointiin
  • Toteutat tuotteen asiakaskäyttöön kohdistuvia Case Study -tutkimuksia
  • Toimit tiiviissä yhteistyössä tuotekehityksen ja myynnin kanssa
  • Vastaat Buildien ruotsinkielisten asiakkaiden tuki- ja koulutustoiminnasta
  • Valtaosa työstä tapahtuu suomen kielellä, jonka lisäksi vastaat Buildien ruotsinkielisten asiakkaiden tuki- ja koulutustoiminnasta

Sinulta odotamme

  • Työkokemusta asiakasrajapintatyöskentelystä
  • Reipasta ongelmanratkaisukykyä ja oma-aloitteisuutta
  • Asiakaspalveluhenkisyyttä ja järjestelmällisyyttä
  • Ruotsin, englannin ja suomen kielen taitoa
  • Työkokemus tekniseltä alalta katsotaan eduksi. Perehdytämme sinut laaja-alaisesti, joten riittää, että sinulta löytyy halua oppia.

Näin pääset osaksi huipputiimiämme

Haku päättyy heti kun löydämme oikean tekijän. Pistä hakemus ja vakuuta meidät miksi sinä olet Buildien tuleva Customer Support Specialist. Jos haluat kuulla Buildiesta tai kyseisestä positiosta lisää, ole yhteydessä Buildien tuotepalvelujohtaja Timo Raiskioon (timo.raiskio@buildie.fi, 050 9110 958). Soittoajat keskiviikkona 22.9.2021 kello 12:00-14:00 ja torstaina 30.9.2021 kello 12:00-14:00.


Kiinnostaako kuulla enemmän millainen Buildie on työpaikkana?

Lue täältä

Tutustu tulevaan esimieheesi tuotepalvelujohtaja Timo Raiskioon!

Lue täältä

Haluatko kuulla kuinka Buildiesta on tullut Buildie?

Lue täältä

Haluatko kurkistaa yhden työkaverisi, testausspesialistin Heli Kontturin, työpäivään Buildiella?

Lue täältä